Direktlänk till inlägg 25 maj 2012

Kinesiologi tejp

Av missbea - 25 maj 2012 18:54

Detta är tejpningen som min sjukgymnast gjorde.

Hon klippte kanterna så de blev runda för hon tyckte att det höll bättre då.

Jag har nu köpt egen tejp på intersport och då kan man välja färg så nu kommer jag ha beige tejp.

Blir ju sambon som får tejpa då det är lite svårt att nå ländryggen själv.

Ska bli intressant att se om det kan hjälpa mina onda muskler mm.

 
 
EllinorO

EllinorO

25 maj 2012 21:45

Åh Tack! Det där ska jag be Anders göra på mig med och se om jag blir bättre.

http://itekoppen.wordpress.com

 
Lotta

Lotta

25 maj 2012 23:21

Det funkar jättebra för mig

http://lottaz.blogg.se

missbea

26 maj 2012 16:53

Enda jag tyckte var att tejpen som min sjukgymnast använde var nästan dubbelt så tjock och det kändes mer att vara tejpad av den. Men förhoppningsvis ska denna med göra nytta.
Skönt å höra att det fungerat bra för andra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missbea - 4 december 2012 15:21

Nu har det äntligen kommit en massa snö, jag älskar verkligen det vita landskapet och hur tyst det blir runt omkring. Så härligt ljust och fint. Fick dock känna på att mina muskler kanske inte riktigt var redor för att pulsa i snön och definiti...

Av missbea - 27 november 2012 14:15

Rörligare dag för dag   Kommer hela tiden på mig själv med att jag faktiskt blir rörligare och rörligare för varje dag som går att saker blir mindre och mindre jobbigt. Var och hälsade på mormor i helgen och min sambo påpekade att jag tog mig u...

Av missbea - 22 november 2012 17:00

Usch vad jag är hösttrött eller vinterdeprimerad eller vad man nu ska säga. Känner att jag inte har lust med nåt alls. Det är bara mörkt och trist just nu. Mörkt när man går till jobbet och mörkt när man slutar. Solen har inte synts till på flera...

Av missbea - 21 november 2012 15:00

Skaffade ju en liten Bullmastiffvalp- Bubba Bubba har nu växt till sig lite från att ha vägt nästan 6kg till att bli 28kg lätt, han är en liten tunnis med låånga ben han är nu 6 månader gammal. Han är verkligen minstingen i kullen, väger nästa...

Av missbea - 7 november 2012 12:15

Nu har det gått 1år sedan operationen och jag måste säga att tiden verkligen har sprungit iväg.Trodde aldrig att tiden skulle gå så här fort. Ryggen är nog nu ca 75% bättre än innan operation. Jag har fortfarande ont men det är mest när jag sitte...

Presentation


Den här bloggen kommer att handla om mitt liv med ryggproblem. Hur det kommer att vara att gå igenom en steloperation av ryggen.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards