Alla inlägg den 8 februari 2012

Av missbea - 8 februari 2012 09:57

Idag har jag börjat äta glykosamin. Har så förbaskat ont i lederna i händerna, kan inte knyta händerna och kan inte greppa något. Nätterna och mornarna är värst.

Har haft detta ganska länge men inte så här farligt. Har väl alltid haft svårt att greppa smörkniven på mornarna men har tänkt att det är normalt eftersom jag kan ha en tendens att knyta mina händer hårt när jag sover.

Fick även förbaskat  ont för ett par månader sedan när jag jobbade, men trodde att jag knappat för mycket på tangentbordet och att det var det som var orsaken. Men nu när jag går hemma och skräpar tänkte jag att det kanske har med att jag stickat, har slutat med det och händerna värker ändå så in i helvete.

Tänker även på det när jag sover om jag vaknar med knytna händer men det verkar inte som det just nu iaf. Ska testa att tejpa fingrarna några nätter för att undkomma det problemet. Så nu ska jag iaf testa glukosamin en månad för att se om symtomen minskar sen ska jag gå till läkaren...

Presentation


Den här bloggen kommer att handla om mitt liv med ryggproblem. Hur det kommer att vara att gå igenom en steloperation av ryggen.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards