Alla inlägg den 2 december 2011

Av missbea - 2 december 2011 14:16

När jag blir frisk för det är väl så man får ser det, att få slippa ryggvärken, kunna göra det som alla andra kallar vardag.

När jag slipper skiten med ryggen ska jag:

Bowla för det var många år sedan jag kunde det.

Gå på Bio tänk att kunna sitta så länge utan att få ont.

Träna Spinning och Bodypump

Gå på stan efter jobbet. Kunna göra något mer än att bara jobba.

Kunna göra saker spontant utan att vara rädd att ryggen ska rasa.

Springa i skogen.

Springa på agilitybanan med hunden. Träna viltspår.

Skaffa en valp en Bullmastiff.

Ta mig en ridtur på häst.


Kommer fylla på listan när jag kommer på mer för att bygga upp lite mål för mig själv se bortom rehabtiden, få önska att steloperationen gjorde susen och att jag en dag ska få bli smärtfri.


Presentation


Den här bloggen kommer att handla om mitt liv med ryggproblem. Hur det kommer att vara att gå igenom en steloperation av ryggen.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards