Alla inlägg den 6 december 2011

Av missbea - 6 december 2011 13:55

Det är alltid jobbigt när ens kära djur är sjuka.

Idag opereras min äldsta katt, ev har hon en tumör uppe i näshålan

eller en bakterieinfektion av något slag. Hur som helst är det svårbotat enl

veterinären men idag tas iaf en biopsi och bakterieprov och förhoppningsvis går det

att bota eller iaf dra ner på symtomen och lindra lite, i detta fall lite snorig katt.

Enligt veterinären är det nog mer jag än katten som lider. Kissen är pigg i övrigt och

hon känner sig bara lite lätt förkyld.

Hade inte veterinären sagt att det är jag som lider mest så hade jag låtit henne somna in.


   Minnie och lilla Tingeling.

Av missbea - 6 december 2011 13:34

Usch vad det var halt ute idag. Jag älskar snön men just idag var det lite krabbigt då det var så

himla halt. Fick inviga isdubben på kryckorna för första gången idag. De var verkligen guld värda.

Hunden är helt överlycklig över snön, valp på nytt, hoppar och far efter pinnar och rullar sig hela tiden.

Skönt att man har hund så att man får lite frisk luft fast att jag inte kan gå så långt ännu.

Solen gnistrar så fint i snön och det är så ljust och fint just idag.

Presentation


Den här bloggen kommer att handla om mitt liv med ryggproblem. Hur det kommer att vara att gå igenom en steloperation av ryggen.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards