Alla inlägg den 11 januari 2012

Av missbea - 11 januari 2012 11:19

Idag är en sån dag där allt går fel.

Började dagen med nysattack och med en rygg som min är detta inget roligt trodde jag skulle gå i tusen bitar.

När jag skulle kliva upp ur sängen, drämde jag ner tangentbordet och data musen bakom sängramen. Yippii. din jävla klant..

Lyckades ställa mig på ett bra sätt och försökte få upp tangentbordet med griptången men den kilade fast sig. Kände att blodsockret var nere i tårna så jag fick ge upp och äta lite frukost först.

Fick iaf upp tangentbordet efter lite mycket om och men. Meeen musen lyckades jag inte med och så tappade jag griptången bakom sänggaveln. Så idag lär hunden få jobba lite extra mkt för det lär ju inte vara det enda som jag kommer tappa idag. Hade iaf en till trådlös mus i skåpet men den där lilla jävla usb saken man sätter i datorn tappade jag givetvis ner bakom trådbackarna och nej hunden är för stor att tråckla sig bakom där. Lyckades iaf få upp den lilla skiten. Då var batterierna som jag hämtat nere urladdade..... Behöver jag säga att jag ångrar jag steg upp idag...

Och givetvis har strumppådragaren glidit så jag når inte den, hade nått den om jag haft en griptång.... så idag blir en strumplös dag. Men imorgon är en annan dag.

Presentation


Den här bloggen kommer att handla om mitt liv med ryggproblem. Hur det kommer att vara att gå igenom en steloperation av ryggen.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards