Alla inlägg den 21 januari 2012

Av missbea - 21 januari 2012 10:50

Har nog haft en hel vecka som varit skit. Ryggen tog mycket stryk när jag gav mig på att försöka gå längre promenader. Har inte sovit bra på flera nätter och dagarna har inte varit kul. Brukar inte ge upp men just nu är jag nära gränsen för vad jag orkar med. Just nu känner jag var operationen verkligen nödvändig mår mer skit nu än jag gjort på länge.  Jag kommer fan inte bli bra

Just nu orkar jag inte stå, gå eller göra nåt alls.

-Men jag vet att detta är bakslaget man talat om redan från början. Arne sa att du kommer få ett bakslag så stort att du knappt vill leva. Och nu är jag där bakslag så in i helvete. Vågar knappt skriva att det känns bättre idag och att inatt var första natten på länge som jag sovit ganska bra, sov även utan korsett. Lyckades hitta en och annan sovställning som inte började göra ont efter 3 minuter. Känner mig nästan utvilad. Men dagen har bara börjat..

Presentation


Den här bloggen kommer att handla om mitt liv med ryggproblem. Hur det kommer att vara att gå igenom en steloperation av ryggen.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards