Alla inlägg den 3 januari 2012

Av missbea - 3 januari 2012 12:13

Just nu tycker jag allt är pest och pina. Orkar inte så mycket som jag vill. Molnande värk i ryggen. Benen känns blytunga, släpar mig fram. Höften bak gör ont (cristan). Svidande känsla i hela ryggraden. Allmänt trött. Tror att vädret inte hjälper till heller, grått och trist.

Har iaf fått röntgen tid och återbesök hos ortopeden Arne betydligt tidigare än vad som sagt så det är ju bra. Har jag läkt som jag ska så får jag ju lite lättare restriktioner och ev får jag släppa lite på korsetten. Och kanske börja träna lite med sjukgymnasten som jag egentligen inte ser fram emot jätte mycket men man kan ju inte älska alla och hon är den enda i Växjö som kan träna stelopererade..

Just nu känns detta som en jobbig tanke att om bara 4 veckor ska jag vara bättre. Men som jag hela tiden får påpeka för mig själv ha inte så jävla bråttom. Och fyra veckor är lång tid och jag kommer må mycket bättre än vad jag gör nu..Har bara en liten svacka just nu..

Presentation


Den här bloggen kommer att handla om mitt liv med ryggproblem. Hur det kommer att vara att gå igenom en steloperation av ryggen.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards