Alla inlägg den 9 januari 2012

Av missbea - 9 januari 2012 22:57

Det snöar ute just nu, det bara vräker ner. Hoppas det får ligga kvar denna gång, blir så mycket ljusare då. Jag älskar verkligen snö. Inte blask, utan snö. Önskar jag var bra i ryggen så jag hade kunnat göra snölykta, busat med Fabian i snön. Risken finns att jag inte kan gå ut alls imorgon. Min rygg fixar inte att pulsa i snö eller gå på halt underlag just nu. Jag har dubbar på skorna så är det bara snöfria vägar så är det ju inga problem.

Ryggen är besvärlig just nu, det hugger i skruvarna när jag rör på mig. Det är jobbigt att ta sig upp från sängen.

Benet jag använder för att resa mig upp från magläge till stående är tungt och ryggen hugger när jag reser mig.

Har även förbaskat ont mellan skulderbladen, blir spänningar där iom de övriga ryggproblemen och just nu är det ju svårt att ta sig till en massör.

Jag har en liten massageboll med taggar på som jag lägger mig på, det lindrar värken litegrann iaf.



Presentation


Den här bloggen kommer att handla om mitt liv med ryggproblem. Hur det kommer att vara att gå igenom en steloperation av ryggen.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards